The Stocks Forecaster - חזאי המניות

שלום שמי ערן נעים, סוחר מניות ומט"ח צעיר.
בבלוג אפרסם טריידים שלי וגם סקירות ורעיונות למניות מעניינות למסחר ואתעד את הדרך שלי להצלחה בתור סוחר.
אפרט בכל טרייד גם את השיקולים הטכניים והמנטליים על מנת להשתפר וללמוד על
עצמי יותר ויותר.

מוזמנים גם לקבוצה בפייסבוק:


בהצלחה !

Thursday, March 12, 2015

12.03

שם דגש על התנהלות נכונה, בשיחה עם מיקי הוא הדגיש כמה חשוב זה קודם כל להתנהל נכון מבחינה מנטלית ומבחינת ניהול העסקה והכסף כבר יגיע מעצמו. וזה מה שאני מתחיל לעשות- למקסם את העסקאות למקסם את ההתנהלות בטריידים והכי חשוב להיות ממושמע.




נכנסת לעסקה בנקודה נכונה בהתאם לטקטיקה שלי, הבעיה הייתה שמחוסר סבלנות מימשתי את החלק הראשון ביחס סיכוי סיכון 1/1 ולא 1/2 כמו שאני צריך. לאחר המימוש הורדתי את הסטופ לכניסה ויצאתי בסטופ מה שיצר מצב שעדיין
הרווחתי מהעסקה אך נמוך מהפוטנציאל הרווח.



עסקה 2:

.על אותו הצמד, ואותה טקטיקה.
הפעם שגיתי שנכנסתי רק במנה אחת במקום ב2 כמו שעליי לעשות.
מימשתי ביחס 1 ל 1.5 בגלל שהייתי רק עם מנה אחת.
הרווחתי אבל עדיין חבל כי זה לא מה שחשוב- מה שחשוב זו ההתנהלות ופה הפסדתי.





No comments:

Post a Comment