The Stocks Forecaster - חזאי המניות

שלום שמי ערן נעים, סוחר מניות ומט"ח צעיר.
בבלוג אפרסם טריידים שלי וגם סקירות ורעיונות למניות מעניינות למסחר ואתעד את הדרך שלי להצלחה בתור סוחר.
אפרט בכל טרייד גם את השיקולים הטכניים והמנטליים על מנת להשתפר וללמוד על
עצמי יותר ויותר.

מוזמנים גם לקבוצה בפייסבוק:


בהצלחה !

Saturday, March 14, 2015

ניתוח טכני 14/03 לשבוע הקרוב


EUR/USD- הצמד נמצא במגמה יורדת וירד דיי באלימות בתקופה האחרונה. היו לכך לא מעט סיבות פנדומנטליות כגון התחלת ה- QE בגוש היורו, משבר החוב ביוון לעומת השתפרות הדרגתית בכלכלת ארה"ב וצפי להעלאה הריבית ע"י הבנק הפדרלי בהדרגה בחודשים הקרובים. אבל אני לא נכנס לכך יותר מדיי כי הגרף כבר מספר לי בתוכו את כל הסיפור לפני כולם.

אז מה אומר הגרף? הגרף אומר שהצמד הגיע שבוע שעבר לאזור רווי בהיצע. האם זה אומר שבהכרח הצמד יכין לנו נר היפוך על הרמה עם שבירת שווא ויתחיל לעלות מנקודה זו? ממש לא! אבל מבחינה הסתברותית אם נראה את כל אלו מתרחשים אז הסיכוי לעליות ותחילת תיקון יהיה גבוה יותר מאשר המשך ירידות. אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה יקרה בוודאות! הכל משחק של הסתברות. בלבד הגרף ואזורי הביקוש וההיצע אפשר לראות באינדקטורי המומנטום(נוהג להסתכל רק על אחד גג שניים בשביל הכוונה ולא בשביל לפעול על פיו) מראה סטייה שורית משמעותית בגרף השבועי מה שיכול להוסיף לנו להסתברות וכמו כן המחיר נמצא מחוץ לרצועת הבולינג'ר.



GBP/USD- ביאס שבועי עדיין לשורט, מתקרב לתמיכה שבועית.


USD/JPY- הדולר ממשיך להתחזק, כרגע הגיע להנגדות חודשית. יש לראות איך הצמד יגיב לרמה- להמתין לפריצה ובדיקה או פריצת שווא ותיקון.




USD/CAD- אומנם במגמת עלייה אבל מתקרב לתמיכה שבועית חזקה+ סטייה דובית משמעותית. לא הייתי נכנס ללונג כאן, אני Medium עד Soft Bearish על הצמד.



GBP/JPY- מגמה כללית עולה כרגע מדשדש לפי התנהגות המחיר לדעתי דיי דובי- Soft Bearish.


EUR/JPY- התחיל הצמד לא מזמן מגמה יורדת, אני דובי על הצמד Medium Bearish.


AUD/USD- עדיין דובי עד הצמד.




ביאס שבועי:

EUR/USD- Netural- נמצא על אזור רווי בביקוש יש לראות איך המחיר יגיב לרמה השבוע, סיכוי טוב לתחילת תיקון.
GBP/USD- Bearish- יש עוד מקום לירידות מול הדולר לפי הגרף.
USD/JPY- Netural to Soft Bullish- הגיע להתנגדות שבועית, המגמה עדיין עולה ודי חזקה אך בגרף היומי נראה שנכנס מחזור גבוה עם נר היפוך אז ייתכן ונראה תיקון לפני המשך עליות.
USD/CAD- Netural to Soft Bearish - עולה אבל בלי מחזורים- סטייה גבוה במתנדים אך המגמה הראשית עדיין עולה.
GBP/JPY- Soft Bearish - מתקרב לתמיכה שבועית.
EUR/JPY- Bearish- יש מקום עד לתמיכה השבועית.
AUD-USD- Bearish- ממוצע נע 34 משמש תמיכה מדויקת.
NZD/USD- Soft Bearish- גם כאן ממוצע נע 34 משמש תפקיד בגרף היומי.








"TO GET WHAT YOU WANT YOU HAVE TO DESERVE WHAT YOU WANT"

"אם אני לא יאהב את עצמי אז מי יאהב? אבל רק אם אני יאהב את עצמי אז מי אני?

"חייבות להיות לכם מטרות אנוכיות! חייבות! אבל עליכם גם לשמור מטרות לא אנוכיות לזמן שבו תשיגו כבר את המטרות שלכם."

"שאלו את עצמכם כמה שיותר:
-כמה אתם מרוצים מהעבודה/קריירה שלכם?
-כמה אתם מרוצים מהבריאות/מהגוף שלכם?
-כמה אתם מרוצים מאהבה? כלומר משפחה/חברים/רומנטיקה?
-כמה אתם מסופקים? שמחים?"

"בכל בנאדם יש ניצוץ קטן שזקוק להטענה קצרה בשביל לחזור ולפעול כמו שצריך"

המטרה שלי היא להגיע לחופש כלכלי, לתת לאמא שלי שעברה חיים מאוד קשים (וגם לי) את תחושת החופש והדאגות מכסף, לקנות לה בית יפה שבו תוכל להמשיך ולנהל אל הפנסיון שלה, לטפל באנשים באמצעות החוש הנהדר שלה ואולי אפילו לנהל "קפה ספר". כמו כן אני חולם גם על בית קרוב לים שבו אוכל להיות במרחק הליכה מהדבר שאני כ"כ אוהב לעשות- לגלוש ושתהיה לי אפשרות לטייל ולעשות מה שארצה ולא להיות חייב כלום או להוכיח לאף אחד.
אני חולם גם על פתיחת קבוצה של סוחרים יומיים בבורסה שתנהל מליונים של כספים, אני חולם לעזור לאנשים טובים שהיה פחות מזל והחיים לא "האירו להם פנים" הן מבחינה כספית ומנטלית, חולם שיהיה לי זמן להתנדב או אולי אפילו לפתוח משהו בסגנון הבית החם. אני חולם שבבית שלי אני עוזר לאנשים עם מוגבליות דרך גלישה יוגה ומדיטציה ובגדול לעשות את העולם למקום טוב יותר, חולם להשתתף ב- Secret Millioner.
כל יום ולאט לאט אני צועד לעבר החלומות שלי.


No comments:

Post a Comment