The Stocks Forecaster - חזאי המניות

שלום שמי ערן נעים, סוחר מניות ומט"ח צעיר.
בבלוג אפרסם טריידים שלי וגם סקירות ורעיונות למניות מעניינות למסחר ואתעד את הדרך שלי להצלחה בתור סוחר.
אפרט בכל טרייד גם את השיקולים הטכניים והמנטליים על מנת להשתפר וללמוד על
עצמי יותר ויותר.

מוזמנים גם לקבוצה בפייסבוק:


בהצלחה !

Saturday, March 15, 2014

סיכום שבוע המסחר

אז בתור סיכום השבוע ארשום את הבעיות העיקריות שיש לי בעיות איתן:

1)מסחר יתר- שמתי לב שאני מחפש יותר מדיי טרידיים ומציף את עצמי במלא גרפים רק ע"מ לא לשבת ולא לעשות כלום, העיקר לחפש, העיקר לסחור. עליי להירגע ולהיכנס רק לטריידים הסלקטיבים שאני בחור ושעונים לתנאי הטקטיקה שלי.

2)חוסר תיעוד- הבעיה הזאת גם נובעת מהבעיה הראשונה, בגלל שאני עושה יותר מדיי טריידים אני מתעצל לתעד את כולם וזה חוסר גדול. סוחר טוב חייב בסוף כל יום לעבור על הטריידים שלו ולזהות שגיאות טכניות ומנטליות. 

בשבוע הקרוב אחייב את עצמי לתעד ולנהוג בסבלנות. בכל מקרה השבוע יצאתי דיי ברייק אוון עם הפסד קטן אך עם הרבה טריידים.

לגרפים:

EUR/USD:
הצמד עלה חזק לאחרונה ומכל אזור שהוא מבחינה טכנית הצמד נראה מאוד OverBougth, כלומר מאוד רווי ומתוח.
בין אם זה מפגש של קו מגמה ראשי ועוד כמה משניים וגם אזור התנגדות משמעותי.
אני ספציפית לפני המשך מהלך הייתי רוצה לראות תיקון קטן באזור או עלייה עם תנודתיות רבה וריטסט על האזור.



EUR/GBP: עם המומנטום גם הצמד הזה עלה בצורה יפה לאחרונה והשבוע אפילו פרץ את קו המגמה היורד אבל עדיין לא פריצה בשערי סגירה, הצמד הזה גם מזכיר מאוד את היורו מול הדולר ויהיה מעניין לראות איך יתמודד עם האזור הנמצא בו- האם יתקן כלפי מטה או שיתפוצץ כלפי מעלה.


EUR-JPY: הצמד בטווח הארוך נסחר בתעלה עולה ובקצר- בתעלה יורדת.






EUD/AUD: מכין תבנית של ראש וכתפיים, אני ספציפית אעדיף אותי לשורט.







GBP/USD- בטיימפריימס הגדולים יותר ניתן לראות שהצמד נסחר בתעלה עולה שמתילה להתכנס אט אט. המומנטום בטווח הקצר שלו הוא ירידה ועושה רושם שהצמד רוצה לבחון את קו התעלה התחתון אלא שבדרך יש לו עוד כמה תחנות משום שהוא נסחר במשולש מתכנס מה שמעיד שבקרוב הצמד יחליט על כיוון בטווח הקצר אם זה יהיה למטה זה יהיה ככל הנראה צעד משמעותי יותר.

טווח ארוך:


טווח קצר:


GBP/JPY:





כך נסחר בגרף שעה, יוצר משולש מתכנס ונסחר באזור תמיכה שהפך להתנגדות.

ייצר פינבר על אזור התנגדות משמעותי וגם על ממוצע 89 שהוכיח עצמו כאזור תמיכה חזק כבר כמה פעמים.

GBP/CAD: הגיע לאזור התנגדות משמעותי מאוד וכעת מראה סימני חולשה, ארצה אותו לשורט בשבירה של המשולש/ממוצע נע 200 ב-4 שע'.




NZD-USD: הגיע לאזור משמעותי (קו מגמה יורד) וייצר שם נר Shooting Star חזק, אני ארצה להיכנס לשורט מתחת לשבירת הנר עם סטופ מעליו.



AUD-USD:
טווח ארוך:

קצר:

AUD/CAD:





No comments:

Post a Comment