The Stocks Forecaster - חזאי המניות

שלום שמי ערן נעים, סוחר מניות ומט"ח צעיר.
בבלוג אפרסם טריידים שלי וגם סקירות ורעיונות למניות מעניינות למסחר ואתעד את הדרך שלי להצלחה בתור סוחר.
אפרט בכל טרייד גם את השיקולים הטכניים והמנטליים על מנת להשתפר וללמוד על
עצמי יותר ויותר.

מוזמנים גם לקבוצה בפייסבוק:


בהצלחה !

Friday, March 21, 2014

סיכום השבוע


נתחיל עם מדד המניות SPY:
המדד מאוד שורי אך לאחרונה מראה אי וודאות והחלטיות מצד המשקיעים עקב צעדי הבנק הפדרלי שממשיך לצמצם את רכישות האג"ח והחודש הם הוסיפו להפחית אותם בעוד 10 מיליארד דולר ל- 55 מיליארד ויילן ג'נט בנאומה השבוע הודיע שאת עליית הריבית המתוכננת בסיום צמצום הרכישות תבצע מהר מהצפוי.
מבחינה טכנית המדד נראה דיי מתוח שהגיע לקו התעלה העליון שבו הוא נסחר. בזמן הקרוב המדד יעשה צעד משמעותי בו יחליט האם להמשיך למעלה בעצמה אחרי הדשדוש האחרון או לחזור למטה, את זאת אפשר לזהות ע"י טווח המסחר הצר שנוצר לאחרונה והצטופפות רצועות הבולינג'ר אעדיף להצטרף לצעד שיעשה באיתות משמעותי כגון יצירת Double Top על אזור ההתנגדות הקודם ורצועת הבולינג'ר העליונה.



IWM- Russel 2000:


מחכה את ארה"ב.

TLT- מדד של אגרות החוב (20 שנה)




EUR-USD:
הן מבחינה פנדומטלית ובמחינה טכנית אני ארצה את הצמד הזה לשורט לטווח בינוני-ארוך. השבוע לאחר הודעה של ג'נט יילן שהזכרתי למעלה שתגרום להתחזקות הדולר.

בחינה טכנית הצמד הגיע לקו מגמה יורד משמעותי מאוד שהוא גם אזור תיקון 61.8 פיבו מאזור הסווינג האחרון, בתוספת סטייה דובית משמעותית במתנדי המומנטום.
השבוע סוף סוף ראינו תיקון קטן מהאזור. השאלה הגדולה האם זה תחילה של המשך מהלך יורד או רק תיקון קטן להמשך העליות. לדעתי גם אם הצמד ימשיך לעלות בטווח הקצר בסופו של דבר הוא יפנה למטה וימשיך בירידות.

ככה הצמד נסחר בטווח הקצר, אפשר לזהות את הירידות שהתרחשו מהאזורים שסימנתי בשבוע שעבר שטענתי שהצמד נראה מטוח מאוד. "אני ספציפית לפני המשך מהלך הייתי רוצה לראות תיקון קטן באזור או עלייה עם תנודתיות רבה וריטסט על האזור."


מעודכן:



מה התכנון להמשך ? בטווח הקצר אחכה שהצמד יתקן עד לאזורי פיבונאצ'י ולאחר מכן יראה סימנים של חולשה ע"מ לקחת שורט בתוספת שבירה של התכנסות שמתרחשת בטווח הקצר מאוד.



GBP/USD: בהמשך למה שרשמתי בשבוע שעבר: "בטיימפריימס הגדולים יותר ניתן לראות שהצמד נסחר בתעלה עולה שמתילה להתכנס אט אט. המומנטום בטווח הקצר שלו הוא ירידה ועושה רושם שהצמד רוצה לבחון את קו התעלה התחתון" 

 השבוע:
שבוע שעבר

תכנון עסקה אפשרית על הצמד:




הצמד הוציא לפועל את הבדיקה של קו התעלה התחתון וכעת מצא תמיכה עליו ועל ממוצע נע 89 ששימש כתמיכה פעמים רבות בעבר. לפי דעתי מהאזור הזה נראה באונס כלפי מעלה לאחד מאזורי תיקון פיבונאצ'י, איתות משמעותי יתקבל בנר פטיש על אזור 38.2 שהוא גם אזור תמיכה וקו מגמה יורד.




EUR/GBP:







לפי הניתוח שלי הצמד לקראת מהלך משמעותי. ניתן לראות שייתכן והצמד ייפתח תבנית ראש וכתפיים שנראה היטב בגרף 4 שעות, ייבלם בדיוק על הבולינג'ר העליון ויתהפך. האפשרות השנייה היא שהצמד אומנם יבלם באזור אך ימשיך לדשדש ויעוף כלפי מעלה עד להתנגדות הנראית היטב בגרף השבועי שנפגשת גם עם ממוצע נע 200.

EUR/JPY-

גרף 4 שעות:



EUR/CAD-


יש לשים לב אם תתרחש שבירה של ראש וכתפיים + תמיכה של ממוצע נע 200.

EUR/AUD-

מבחינתי התקבל איתות לשורט קו מגמה משמעותי נשבר בתוספת תמיכה משמעותית, אחפש היפוך על הרמה להצטרפות לשורט. בלי סינון משמעותי מדיי.




תתעלמו מהתמונה הימנית


USD/JPY:
צמד שנוטה להתכנס ולאחר מכן לזוז באופן משמעותי ושוב פעם מתכנס לפני התפוצצת נוספת.
גם הפעם זה נראה שזה קורה...





לטווח הארוך הצמד נראה דיי מתוח אחרי העליות המרשימות שעשה עד עכשיו, מבחינה פנדומנטלית אין סיבה שלא נמשיך לראות התחזקות של הדולר אל מול היין היפני אך מבחינה טכנית יש סיבה שקודם כל עדיף שנראה תיקון טכני באזור.
בשבירה של מבנה המחירים האחרון זו תהיה הזדמנות טובה לשורט.

USD/CAD- nice breakout




GBP-JPY: ממוצע 89 תמך במחיר פעמים רבות. מעניין יהיה לראות איך יגיב לממוצע שוב פעם אך הפעם בשילוב של קו המגמה. המומנטום בשבועי דיי שלילי ובטווח הקצר שולט דשדוש. שבירה של קו המגמה תהווה איתות קונקרטי לשורט.


GBP-NZD: שבר את קו המגמה והגיע לנקודת תמיכה משמעותית ששם ייצר Pin-Bar בגרף השבועי על רצועת הבולינג'ר התחתונה, הצמד לטווח הקצר יעניין אותי ללונג.


 CHF-JPY: מגיע לצומת מכריע. לאחר שפרץ תבנית ראש וכתפיים הפוכים, כרגע מתכנס ובודק את קו הצוואר.


AUD-NZD: הגיע לאזור התנגדות היסטורי מעוד משמעותי, תסתכלו על הגרף החודשי.
בגרף היומי ייצר תבנית Double Bottom ונראה שפרץ את מבנה המחירים, הבלוק הבא נמצא איפה שהוא עכשיו - קו התנגדות וקו מגמה וממוצע נע 89. ככל הנראה נראה כאן ריטרסמנט. אחכה לפריצה של קו המגמה ואישורה.

יומי:



תוך יומי:


AUD/USD- מאוד מעניין.




תכנון עסקה:


ע"פ מבנה המחירים אני מאמין שרוב הסיכוים שהצמד יפרוץ כלפי מעלה מאשר ישבור ואת זה אפשר לזהות ע"י השיאים והשפלים העולים והתמיכה של המחיר על גבי קו המגמה.




No comments:

Post a Comment